Social Icons

Pages

Saturday, August 6, 2011

Post-Birthday

Assalamualaikum..
Berakhir sudah 5 Ogos 2011, 5 ramadhan 1432, jumaat pertama di bulan ramadhan yang mulia ini...
Terima Kasih pada semua ahli keluarga, sahabat handai dan semua yang mendoakan aku pada hari lahirku semalam...
InsyaAllah semua doa kalian di makbulkan Allah s.w.t
Lagi2 mase bulan ramadhan yang penuh barakah=))))

Haaaa....nak cite 1 bende...
hehe....famili besar aku da bertambah sorg lagi yang akan sambut besday  same nanti
anak kazen aku, baby zulkarimi rizqi lahir semalam gak
hehe..suke2...=P

alhamdulillah besday aku semalam berlalu dengan penuh makna...

hehe...teringat lak email dr suh semua student die wish besday kat aku...
haha...comey tul dr ni la...padahal die x wish pon
apeape pon tenkiuuuu tau dr =)))
saya doakan semua doa dr.  termakbul terutama impian dr. nak jd NC tu..
nanti saye ley jd dekan....
hakhak merepek...
kalau dr. jd NC mesti lagi byk paper kene wat...
hurmmmm...kene dipikir2 kan blk....
hahaha...
sengal!

korang sedap x chicken chop tu???
aku rase sedap kot...
cume aku x selera nk mkn sgt smalam
sbb lg eksited jumpe jaja n ecah...=P
yela ade je kt utm ni tapi jarang jumpe
setaun lebih...ecah dr single da tunang, kawen g attachment kat london n skrg preggy
heee...byk improvement ko cah=P
haha..jumpe korg ...terkenang kenangan 2 tahun lepas...
puasa n raye 2009...
yes... it is 1 of the best moment!
walaupun mase raye je da ade 2 tragedi time tu
tapi lagi byk bende menarik la
lagi2 bluvy tu lahir time raye...
bluvy da nak 2 taun da ek
byk jase die kat aku...=D
Untuk semua yang mkn chicken chop smlm....n yg lain2 gak
thank you soooo much kerana sentiasa bersama ngan aku time aku n senang
love u all so much..n semoga ukhwah yang terbina dan pertemuan yang telah ditentukan Allah s.w.t sentiasa utuh dirahmati-Mu

haaaa!
lagi satu
semalam genap suda 2 taun da aku officially jd tutor kat fakulti tu
dengan nazri n hanah
tapi yang betul 2 thun ngn nazri la
sbb kitorg dftr same hari
jap je kan 2 taun da
spnjg tu adeee...(tgh pkr jap) 5 group PBL lab aku jage
1 lab elektrik taun 1...
EAC, layout fakulti, n beberapa lg
x de la byk sgt sumbangan aku kan...
yeah... aku kene cpat abiskan study n then ley ajar anak2 bangsa plak...
InsyaAllah dipermudahkan urusan pengajianku, master n PhD
n then aku trus dpt Dr. n insyaallah pastu Prof...

Alhamdulillah banyak da hajat aku da termakbul...
Syukran yaAllah


p/s: semoga segala impian aku akan tercapai.amiiin



No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text