Social Icons

Pages

Monday, December 26, 2011

Cuti itu Indah






Alhamdulillah...
Syukran ya Allah, di kurniakan aku masa untuk ak bersama keluarga ku yang tercinta...
Kualiti itu lebih penting berbanding kuantiti...
dan 3 hari aku berada di rumah adalah masa yang terindah...
suasana yang sangat tenang, aman dan gembira....
Aku bersyukur ya Allah dengan rahmatMu...

23 dis 2011 - Mission imposible @ tv3 with my bros...
24 dis 2011 - Nasi lemak @ Port Dickson
25 dis 2011 - Badminton pukul angin =P
26 dis 2011 - Siakap stim, udang butter
mencari tempat berteduh

Bola pengikat kasih sayang

4 tona warna alam yang indah

Bunga liar di belakang rumah

Rezeki kelapa melimpah

Bunga liar sebelum di mesin oleh abah

Rajin kan my brothers ni...
cube carik mane shuttle nyer


Masa untuk berehat telah tamat Aisyah...
You already paused it....
Now, work again... and again...
Read....again...again n again...
write...write and write...
Nawaitu lillahi taala...
REFRESH....InsyaAllah with better performance...


p/s: sempat lak aku bace novel " Mungkinkah Milikku" karya Rahul Iskandar yang x tau siapa empunyanye tertinggal kat umah aku....hehe...sronok2!... sebab da lame kot x bace novel.... well,tetibe aku rase cite tu byk kaitannyer plak ngan sekeliling aku...hakhak...terbawak2 =P

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text