Social Icons

Pages

Tuesday, June 14, 2011

Day #2, Day #3

Assalamualaikum w.b.r.t

Selawat dan salam untuk nabi muhammad s.a.w
alhamdulillah...
syukran ya allah...
engkau maha mengetahui...
di saat aku risau keadaan master aku sekarang...
kau ketemukan aku dengan seorang dentist yang mempunyai ilmu pengetahuan kejuruteraan gigi yang luas...
dan kedatangan dia sangat2 membawa kebaikan kepada aku dan kami...
hmm....at least sblm aku anta thesis n viva...
yes..dia sangat2 membantu...
yela before this aku just study dgn baca buku n journal @ website @ youtube je...
tapi klinikal @ aplikasi keadaan sebenar tu kurang...
ade la jugak dr.e n prof. yati tu  terang konsep2 klinikal mase kitorg g um tu...
tapi... dorg mmg pure dentist mind
n kitorg mmg pure engineer mind
slalu nyer ssh sket la nk sehati sejiwa kan

sebaliknya..
dr. ibrahim ni dental surgeon yg da berpengalaman hmpr 10 thn deal ngn pesakit n dalam mase same pernah keje kt manufacturing dental implant
so, die tau byk konsep2 engineeering tu n tau gak komplikasi die kt klinikal...
bagus2!...research synchronize with industry n clinical...i loike!!

semalam day #2
die terang pasal basic dental implant n osseointegration...
penerangan yg ringkas, padat n sangat penting
yela aku mmg jenis yg lbh paham bile dgr n lihat dari bace...
sbb bile bace jer... sorg ckp A, pastu author lain ckp B... n aku yg nek konpius...
n day #3 a.k.a hari ni
die wat special class ngn aku, kemey n faiz psl dental implant main concept, surgery n sume yg theory la...
n it's really valuable...
walaupun sbnrnyer aku da tau da sbb da bace sblm ni...
tapi bile org yg penah deal ngn keadaan sbnr tu cite balik..
ak lagi percaye...huhu...yer, aku ade mslh nk percaye kt satu2 bende tu slagi bende tu x diprove adalah betul
tghr tadi die kasi talk psl overview of implant design 
n ekcelli presentation tu mmg sgt2 berkaitan ngn research aku...
tapi bile da tgk presentation tu.....
aku jadi risau lak...byk nyer yg aku x amik kire dlm study aku...
huuuuuuuu....


ya allah...permudahkan lah master aku ini...
berikan lah aku keyakinan dgn apa yang telah aku lakukan untuk 2 tahun ini...
Permudahkan urusan thesis ku dan urusan viva ku...
semoga kami akan grad bersama2...
amiiiin

p/s: how dare u challenge me...i'll prove to u that i'll become better!...


No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text