Social Icons

Pages

Thursday, May 24, 2012

Infiniti

Assalamualaikum w.b.r.t
This moment, my feeling  full with this
Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah

Syukran Ya Allah diatas rahmat, hidayah dan nikmat-Mu yang infiniti...
Alhamdulillah...Akhirnya aku telah berjaya viva dengan jayanya pada 17 Mei yang lalu...
Mendapat tiket untuk graduat SEMESTER DEPAN...InsyaAllah

Alhamdulillah dengan minor correction sebulan (chaiyok2 aisyah, cepat siapkan correction tu...byk lg bende yang perlu dibuat)

Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar....

Sesungguhnya, segala yang ditentukan oleh-Nya sememangnya adalah yang terbaik...

1.Sebaik saja aku abis viva pukul 10.30 (setelah di soal siasat selama 2 jam lebih..hihi), aku terus ke New York Hotel tengahari tu untuk menunaikan satu lagi tanggungjawab iaitu as a tutor n kitorang ade workshop pasal lab and equipment tuk fakulti baru...time die elok2 je sbb petang sempat bincang lab tuk biomechanics

2.Petang tu pula iftar dengan geng2 usrah postgrade....
Hehe, sume org kate aku sangat berseri2...(hikhik..kelegaan kot setelah berpenat lelah selama 2 tahun lebeh)

3.Rahmat Allah memang tiada penghujungnya, disebabkan aku dah viva aku x berbelah bagi tuk join program 'Ini Sejarah Kita' yang sangat menarik...Nama je muslim banyak sangat kot aku x ingat... Tahun nabi Muhammad mendapat wahyu, siapa yang tolong beliau semasa hijrah, empayar2 abbasiyah, uthmaniyah, salehudin al ayubi, sultan muhammad fateh, siapa khalifah yang teraknir... oooh berasa sangat malu kat program tu... name je bijak pandai dapat 8A bagai mase pmr spm... tp sekarang tanya semula banyak yang x ingat...Itulah bezanya belajar dengan hati dan dengan otak... kita perlu belajar dengan hati...barulah ianya ikhlas, ade emosi dan sentiasa diingati..

Ok... rase cam dah melalut ni... 
Ok sebelum tu nak kongsi beberapa kata-kata menarik dari pencetus semangatku;

" Kalau nak tunggu sampai betul2 konfiden, sampai bila pon ko tak present" itu ayat supervisor kesayanganku
" Selawat sebanyak mungkin, minta pada Allah agar diberi kekuatan dan keberanian" ayat abah yang memang menenangkan di saat aku tersangatlah cuak dan risau
" Salam aishah, good luck for your viva. May the Force b with u :)" dari salah sorang panel aku
" InsyaAllah, takyah la risau sangat".....
" InsyaAllah awak mesti boleh buat yang terbaik "....

dan banyak lagi

Terima Kasih yang tak terhingga kepada kalian. Kejayaan ini sebahagian dari kejayaan kalian... love u all <3 lillahitaala...


 p/s : Already got green light.. therefore no more video and internet review about u before sleep... InsyaAllah u'll be mine, galaxy 7.0 plus!!

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text