Social Icons

Pages

Friday, May 4, 2012

Kerna Kamu Bintang di HatiKu

Assalamualaikum...
Lame sudah aku x menconteng kat papan blog ni...
Berazam untuk entri2 akan datang menulis ilmu yang berguna kepada pembaca
Tapi hari ini 
 kita warming up dulu la yer..
Di sebabkan bintang pada malam ini sangat cantik..
Saya tujukan lagu ini untuk sesiapa yang rasa dia cantik...
hehehe...
~~terukir di bintang di bintang x mungkin hilang cintaku padaMU~~

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan… kamu…
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu



p/s : selamat hari lahir abah... terima kasih menjadi ~ abah yang bertanggungjawab, penyayang (walaupun x ditunjukkan...hihi), yang sentiasa menasihatiku (secara tersurat atau tersirat..hiiii), sentiasa memberi tunjuk ajar, sentiasa sabar melayan kerenah anak2nya...selalu menenangkan aku time tibe aku rase nak nanges dalam telefon...yang sentiasa motivasi diriku...dan banyak lagi.. U not the perfect father but the BEST father... U r the BEST...thank you for everything abah...juga hepi besday pada zaid ... clown of the family...hehe...

 p/s lagi....pelik tapi benar : dalam ramai2 org, aku suke org yg look similar to abah... may be ramai org suke org yang kemas, bergaya...tapi aku suka org yang simple n not complicated...tapi x la selekeh kan.....n i know that abah bukan la org yg romantik n i think i'm more attracted to not so romantic person...sebab aku ade mind set kalau org tu ley romantic ngn aku mesti die ley romantic ngn org lain gak..huhu..tp still caring  n gentleman la kan .. n yg plg penting aku suke org cam abah sbb abah paham aku... nasihat die cam air menyerap dalam kepala otak aku n aku bley trime ...sbb aku ni jenis degil gak... haha...so, i tend to admire this kind of person=..the person that .understand me... because i am a 'pelik'girl =P n a secretive person...just some person that i'm trust most  have opportunity sharing story n problem...because it difficult for me to trust people (but, currently iam in the process to trust more people n share more.. but don' t ever break the trust..hu)
well....just some of the specification...hahaha... n the MOOOOST important thing is he should accept my whole family...=)...
Hope n pray...Because future is Allah s.w.t 's secret =D...
He know what is the best for His slave...

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

Sample Text