Social Icons

Pages

Saturday, January 28, 2012

Sweet like honey

Nak share 1 video ngan korang....Walaupun video tu x de kene mengena ngan aku..heee~


Sweet x? Sweeet kaaan!
Tahniah tau ally.... excited mak cite aritu ally nak kawen...aku macam... oooo yeke....hikhik...sebab da lame x amik tau hal artis ni...gitu =P
tapi bile aku tengok video nie and aku rase dorang sangat sweet!..memang sesuai sangat.. memang muke dorang pon ade iras....
dan...yang penting cara dorang dipertemukan tu memang telah ditakdirkan Allah s.w.t... 
Betul lah, kalau jodoh x kemana...

dan seperti ayat 26 surah An-Nur :
Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.
Itu janji Allah s.w.t...

Dugaan yang ally terima lepas putus tunang tu dia di anugerahkan dengan wife yang sangat cantik dan sesuai dengan dia....Semoga bahagia hingga ke syurga =)

Haha...lebeh2 plak kan... cam kawan kenal rapat jer... rapat per kalau tengok die dalam tv tu...x kan tgk jauh2 kan..=P
So, untuk semua yang bace nie termasukkan aku sendiri,jom kita perbaikilah diri untuk menjadi muslimah yang lebih baik, semoga akan di kurniakan muslim yang sepadan dengan kita untuk membimbing, berkongsi suka dan duka bersama hingga ke syurga..InsyaAllah, Amiin

p/s : Alhamdulillah.
Terima Kasih untuk segalanya =)

2 comments:

  1. p/s/s: Alhamdulillah for everything that makes you happy :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah =)
    Pray for everyone happy always, InsyaAllah =)

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text

Sample Text